..NOTHING IS IMPOSSIBLE..!

16 May, 2009

WEDDING + KEPENATAN

Hari ni mmg hari memenatkan aku..bru smlm smpai dr Dungun ari ni plak nk pegi wedding Farah ngan azri x sangka plak aku dieorg ni akhirnye kawin pas 8 thun bercinta..ni lah due kwn aku yg bercinta lame tp kwn lmbt jugk..hehehe (sory ek Farah & Azri aku doakan korng bahagie jgn gaduh2 lg tau..) puas aku ni meneunggu Hazrah (ni mmg kwn baik aku,since dr sek lg ketua class kiteorg dulu..otai abis la..sgala rancangan jahat smue ko yg plan kan Hazrah..) x smpai2 lg..kang x psl2 lmbt smpai ke wedding dieorg..pkul 12pm jer aku trus siap2 bgai nk rak ni sbb Hazrah kte die nk smpai dh..dh mcm kartun plak aku ni bersiap..pegi umah si Mizah ni aku ingtkan die ni dh siap la..mandi pun x lg..(ko ni Mizah..dr sekolah sampai skrng ko x berubh2 anak dh 2 org..jgn risau..aku tetap syng ko lebey tau..Hazrah jgn marah ye..huhu..) nk dkt setgh jam jugk la aku menunggu minah ni..siap jer die trus aku pecut nk ambk Hazrah..sempat lg si Mizah ni nk bt lawak ngan aku dlm kreta ni..(teringat zaman2 sekolah dulu..kalo nk tau geng kiteorg la paling 'havok' kt sek dulu hahaha otai baek punye...Hazrah leader..) smpai je umah Azri, alamak dieorg dh berarak ala..ko la ni Mizah dh terlps..

oooppss lupe..wa ade skali ngan husband die..baik jer husband ko Wa..terkejut aku tgk kwn aku sorng ni, bisness ko berjaye jugk kan Wa..(ni member aku lg sorng yg otai bola jaring,Safura name nye..kiteorg satu team wktu netball dulu2..)skrang ni Wa dh pkai kreta Toyota Harrier..huhu..aku bile lg..bisness die mmg berjln lancar,kencang giler,tu yg bleh pkai kreta bsr ngan umah bsr tu,bangga aku ngan ko Wa..rezeki anak Wa ckp..hehehe..(Wa anak ko bru sorang Wa..bile nk tambah lg satu..eleh aku ni ckp kt org diri sendri x hingat..kawin pun x lg..huhu..)nasib smpt tgk Farah bersanding dh mcm artis aku tgk Farah & Azri ni..bunge ros idup bkn main byk lg kt pelamin tu..dh mcm kawin Mawi punye dh...

tp yg paling penat pas abis jer wedding tu aku kene trus pegi blik ke Temerloh coz esok plak ade Wedding kt sane (sepupu sebelah mak aku kawin..aku x brape kenal sgt..) & luse kt Johor..mmg hari memenatkan la aku weekend yg ni..Wedding punye psl terpakse aku attend smue..


* from left side Hazrah, Mizah, Wa ngan aku yg vouge hahaha..

* sempat lg Farah tu nk sengeh2 kt kiteorg..tgk dpn Farah..




* Farah & Mizah my 2 best friends.. * Left Elly, Hazrah, Surya, Wa, aku & Mizah

penat mmg penat ari tu..wedding Farah yg sgt meriah + byk gmbr yg kiteorg snap ade pd Hazrah..i'm happy 4 u Hazrah..even rmai member kite yg x dtg dieorg kim slm kt ko & aku dh send mms pic wedding ko..hari ni mmg penat..

smpai je Temerloh aku trus merasekn kepentan yg amat sgt hahaha..mane x nye umah nenek aku dh penuh ngan sepupu sepapat aku yg len..pening aku..tp xpe ttp meriah..kenduri yg akan bakal melangsung esok dkt jer ngan umah nenek aku..mlm ni sepupu aku pegi ambik sup 'gear box' bsr giler tulang tu..tulang kerbau..(mane x nyer kerbau sekor pun rm3500 sekor..hahaha kaye mcm ni..pasni aku nk menternak kerbau la..hahahaha..) mak ai! terkejut aku..kalo kenduri kt sini mmg famous la sembelih kerbau dgn sayur umbut kelapa msk lemak..terbaik la...ok la aku punmengantuk mlm ni..kt Temerloh ni "NOTHING IS IMPOSSIBLE"..nite!!


No comments:

Post a Comment