..NOTHING IS IMPOSSIBLE..!

26 May, 2009

Aku & kebosanan yg melanda..

hari ni mmg membosankan tp aku buat2 x bosan ngan menyibukkan diri aku kononnye sibuk ni dgn berjumpe rmai org..pagi2 lg aku dh bgun plan nk trus pegi keje..malas la plak nk pegi awal2..so postponed then aku pegi aroud 10am..first person yg aku pg jumpe pn.Zuraini coz kene hanta raw score kt die..

ptg plak aku merayap pegi ikut kak aida ambk anak die ngan pegi umah die..main2 ngan anak die..comel sgt, Aliah ngan Mirza..huhuhu..syng sgt aku kt dieorg..pas2 aku pegi jumpe abg zack settlekan hal ngan die..mlm ni plak aku pegi mkn ngan aliah kat kedai kapal..mmg membosankan hari ni..so xde la ape2 sgt aku nk membebel kt blog utk hari ni...






*Mirza Nor yg sgt comel...

3 comments:

  1. hai awak..sudikan ke blog sy utk mengetahui mengenai produk MARYKAY..jika berminat,berpeluang menjadi beauty consultant part time @ full time yer

    ReplyDelete
  2. kak zai ade kt shah alam..tp hari ni dh ade..hehehe..

    ReplyDelete