..NOTHING IS IMPOSSIBLE..!

03 May, 2009

"Erti ikatan sebuah persahabatan"

Bagi aku, byk ertinya ikatan sebuah persahabatan..kdng2 ade yg ckp cubit peha kiri peha kanan terase..sahabat yg sentiase berada di sisi di kala amat memerlukan..sentiasa ada di kala senang atau susah..mengorbankan mase dan ada kalanye diri sendiri, biarkan diri sendiri sakit asalkan mengembirakan sahabat..agaknye la...mcm2 yg aku dgr..tapi bg aku erti sebuah persahabatan ialah seseorg yg amat memahami diri sahabatnye sendiri dan tentunye sentiase berada di kala senang atau susah..itu erti persahabatan bagi aku...x lebih dari tu..23 tahun aku cube mencari ape erti persahabatan sebenarnye..tp sehingga sekarng aku betul2 tak memahami ape tu erti sebuah persahabatan..aku ade ramai kawan tp sahabat?? tak pun aku rase..seseorg yg aku betul anggap sahabat hanya 2 org sahaja sahabat aku..itupun setelah di uji & mendapat kelulusan..(hehehehehehe..jgn marah ye H***** & A*** (ayat tak tahan aku..korang jgn nak gelak2 belakang aku ek..aku sumpah korang nnt tak kawin..) aku tetap sayang giler kat korang,mmg korang kwn dunia akhirat aku )..tapi, ape yg penting,mcm besa la 'NOTHING IS IMPOSSIBLE'!! (to found a truely friend)











No comments:

Post a Comment